Garantie & service

Bouclé Haarwerken is een erkend lid van de SEMH en is als zodanig aangesloten bij de SEMH. Hierdoor heeft u als consument de garantie dat onze diensten voldoen aan eisen die zijn opgesteld door onze branche vereniging en erkend worden door zorgverzekeraars en andere maatschappelijke instellingen die belang hechten aan kwaliteit, professionaliteit, duurzaamheid en transparantie voor pruik en haarwerk in het algemeen.

Kortweg betekent dit:

  • dat Bouclé Haarwerken u correct adviseert in mogelijkheden van alle soorten van pruiken en haarwerken;
  • dat Bouclé Haarwerken professioneel optreedt als specialist in “confectie” en “maat” haarwerken en pruiken of een combinatie daarvan;
  • dat Bouclé Haarwerken u helpt in het geval u ontevreden bent over de prijs, de dienst of product;
  • maar ook dat de SEMH organisatie optreedt als mediator in het geval bij afwijzing van de klacht door Bouclé Haarwerken of indien u niet akkoord kunt gaan met de geboden oplossing van Bouclé Haarwerken.

Bouclé Haarwerken hanteert de navolgende garantiebepalingen:

  • Bouclé Haarwerken geeft zes maanden garantie op de door haar geleverde pruiken en haarwerken. Deze garantie is van toepassing op fabrieks- en materiaal fouten.
  • Bouclé Haarwerken zal eventuele fouten zo spoedig mogelijk en naar vermogen herstellen, danwel voor een vervangend exemplaar zorgdragen.
  • De garantie gaat in op de datum van afname/factuurdatum.
  • Niet juist door Bouclé Haarwerken uitgevoerde opdrachten kunnen binnen tien dagen na aankoop, alleen in originele staat worden geretourneerd. Na beoordeling  door Bouclé Haarwerken wordt in overleg met de producent van het haarwerk al dan niet een remake opdracht uitgevoerd.
  • Haarwerken die geknipt en/of gedragen zijn, kunnen nooit door Bouclé Haarwerken terug genomen worden.
  • Wanneer u klachten of op/aanmerkingen heeft over uw haarwerk, uw bejegening in onze salon of andere zaken dan verzoeken wij u om onderstaand klachtenformulier te downloaden, in te vullen en ondertekend aan ons te retourneren. U kunt het klachtenformulier e-mailen naar info@bouclehaarwerken.nl. U geeft ons daarmee de kans uw klacht serieus te behandelen en binnen afzienbare tijd op te lossen.
  • Haarstukken dienen met de hand worden gewassen in koud/lauw water en met de daarvoor geadviseerde verzorging producten die door de Bouclé Haarwerken zijn geadviseerd.
  • Reis- en verzendkosten vallen niet binnen de garantiebepalingen.
Download hier de algemene voorwaarden
Download hier het klachtenformulier